Sunday, September 24, 2006

Vuela vuela

Escric des de l’avió. La veritat és que això de tenir un portátil (cosa que mai havia tingut) és divertit, pq pots ser freak una mica a tot arreu.
La veritat és que és una gran pena que no tingui piles a la càmera... si recordeu, el divendres per la tarda, o sigui avui, estava/està força ennuvolat... doncs el mar de núvols que es veu des de sobre és preciós... amb un sol relluent que es reflexa amb el blanc dels núvols de sota..m'encega, i no em deixa veure un pijo del que hi ha a la pantalla... però crec que seria poc amable amb aquests regals de la naturalesa si tanqués la finestra ara. :-)

He de dir que sempre m'ha agradat molt especialment aquesta visió... el sortir d'un entorn ennuvolat i fosc, i només pujar uns centenars de metres... el sol, implacable comsempre... un cel totalment verge, i un estol de núvols sense fi, com si fos una segona escorça, una altra superfície... de fet ara mateix estic veient-ho i segur que un paisatge antàrtic no ha de ser MOLT diferent.

A tot això, tinc moltes ganes d'arribar allà! La veritat és que les despedides han sigut una mica :-/ i molt concentrades en aquests últims dies... la veritat és que segur que ningú m'heu vist especialment emocionat... però és que jó.. això de despedir-me no m'agrada gaire... peraixò a veure si arribo ja i algú em dóna la benvinguda :-)

Només dir-vos a tots i a totes, que moltes gràcies per haver estat i seguir estant allà, la veritat és que no se m'acudeix gent millor per envoltar-me (sona irònic quan justament escric això tot "fugint" de vosaltres :-P). Però les ganes de veure, provar, tocar coses noves, ara per ara em tira molt. :-) No sé ben bé què dir i no em ficaré rosa... em remiteixo a que recordeu com m'ho passo amb vosaltres... jo crec q tinc pinta de força feliç :-) només sapigueu que us estimo un huevo a tots :-)

Ah! I que us vull veure a tots allà, una hora o altra.. encara que la Tiffany acabi de vosaltres fins la coronilla. Ja us he anat dient que no és pas tant car i està ple d'atraccions, així que... ben burros si no veniu :-P

Fins aviat!!

ps... ja que parlem de lo dels núvols... i a falta de fotos en viu, aprofito per posar aquesta de quan vam anar a Praga, l'abril del 2005. La veritat és que m'encanta. I també aprofito per saludar molt efusivament a tots els companyers de la penya parrús, i per dir-li al xavier, sabent que no té ordinador, que li molarà un uep i que sort i a disfrutar per les czeski lands!!

1 comment:

bert said...

Com que trobo molt injust que aquest post no tingui cap comentari, doncs comento jo mateix!!

Ostres Albert, és ben interessant això que dius!!