Thursday, September 28, 2006

La cosa progressa adequadament. Setmana 1

Bueno. La veritat és que tampoc hi ha gaire a progressar. He estat aquí més d'una vegada durant una setmana, i de moment, a part de que estic fent coses més rutinàriament (com anar al gimnàs dia si dia no =:-|) tampoc és tant diferent.

De fet, volia escriure després del cap de setmana, però per aquelles coses que passen m'he retrassat una mica :-P
Uns amics de la Tiffany (i per herència, també meus), en Julian (anglès) i l'Anna (noruega), parella ells, viuen en una granja entre Hamar i Lillehammer, i vam anar a passar el finde allà. La veritat és que la zona és molt guapa, ara que encara no fa gaire fred, plena de boscos (i bolets!! un fotimer de bolets a tot arreu!!), i la granja en si, tot i que una mica descuidada (una parella vivint allà tampoc dóna per gaire més, és realment gran) és també molt guapa, antiga... amb petites construccions aquí i allà... a més, tots dos són pintors, i la tenen abarrotada de quadres i coses. Molt bohemi tot. Per la nit vam anar a Lillehammer, concretament a un bar rocker/metaller (la veritat és que abunden força)... hi havia un jukebox gratis que era realment un vici... entre el paio i jo vam posar com uns 10 temes, amb lo que les noies, típicament, estaven encantades :-P
Però com ja faig una vida de tio gran amb dona i fill, vam anar a dormir d'hora, allà les 3. :-D

El diumenge, després de dinar, vam baixar i vam recollir el Jett a ca la iaia ;-) Poc després, per la meva sorpresa, ens va trucar l'Ole Jonny, el germà de l'ex-marit de la Tiffany, que dóna la casualitat que m'adora :-P per dir-me que tenia entrades pel futbol i q si hi volia anar. Al final, vam anar ell, jo, el seu fill i en Jett.

La lliga noruega acaba pel novembre, temes de la rasca, i el HamKam, l'equip local, està barallant-se titànicament per no baixar (segons sembla tenen una de sobres coneguda reputació de perdedors :-P), amb lo que aquest partit, contra el FC Lyn Oslo, era realment clau. Després de dominar tot el partit i tenir forces ocasions, vam aconseguir guanyar 1-0 amb gol de potra i rebot al minut 85, per alegria i jolgorio de tota l'afició, i de l'Ole Jonny (totalment desquiciat) en particular. Tinc la oferta d'anar amb el bus dels aficionats del HamKam a Oslo aquest diumenge que ve, que juguen al camp del Valerenga (actual campió de lliga). Es veu que és una torta garantida, la cosa... Ho vaig poder comprovar amb els aficionats visitants, que realment anaven alegres. Ja veurem... El que casi segur que aniré és al pròxim partit a casa, contra el Rosenborg, q torna a ser clau :-)

Per cert, que els jugadors del HamKam entrenen al mateix gimnàs que vaig jo i q curra la Tiffany, amb lo que era curiós veure a la penya increpant-los (carinyosament) per haver fallat les ocasions que van fallar i tenir a tothom amb els collons per corbata. Concretament el numero 22, molt alt, era tot un cas, i va fallar lo infallable... encara q la veritat és q no el vaig saber reconèixer :-P Potser li hagués dit de tot :-D

I segon per cert... imagineu-vos com de metallera és aquesta zona, que pel que vaig poder identificar, l'himne de l'equip és rockmetaller :-P jejej q catxondos...

I bueno, eso... aprenent noruec poc a poc... i fent-me amb el lloc... Amb la Tiffany tot fantàstic com era d'esperar :-)

Ale familia, escric de nou en breu, suposo... encara q la xarxa aqui està un pel shunga aquests dies :-)

Ha det bra!

ps. Les fotos del dia:
En Julian i l'Anne passant-s'ho bé: xD



Go HamKam go!

2 comments:

marta said...

Ale! bert Dona i nen ? huepa ! que rapid, sempre he pensat que series el primer de totssss ... i com no , sense garie esforçççç .
jajajajajjaaaaaa, i després de un somriure , només dir te
<< no deixis escapar els teus somnis >>
;-P petonets de coco! Solete!

bert said...

Saludillos Marta!! Recorda que tu em vas vendre el primer bitllet!! :-D

I maina i familia!! No coneixíeu aquesta faceta meva? Però si jo sóc un Gustavo Adolfo Bécquer frustrat!!

Però escolta... l'Ole Jonny, q tant m'estima, per ser el meu cuñaoo hauria d'estar jo sortint amb l'ex-marit de la Tiffany... i vale que la meva història és rarota, però aquí tp hi arribo xD

Ale fins aviat!!