Monday, September 25, 2006

Presentació de la prole

Bueno, per qui no ho sàpiga, on me'n vaig és a Hamar, una ciutat d'uns 25000 habitants, no gaire gran però tot i així capital de província i regió (la regió és diu Hedmark, i la veritat és que és una zona força pagesa :-)). Estem a uns 120 km al nord d'oslo, perfectament comunicats per la línea de tren Oslo-Trondheim, i estem vorejant el llac més gran de Noruega (que la veritat és que és gran però tampoc tant), el Mjosa. Ben a la vora tenim Lillehammer, paradís d'esquiadors i seu olímpica d'hivern l'any 1994, a uns 30 km.

A mesura que descobreixi més atraccions de les rodalies, celerament us ho faré saber. S'ha de dir però, que com se suposa, Noruega té principalment un atractiu natural i paisatgístic... fiords,.. glaciars... prats... aurores... sols de mitjanit... però no espereu trobar-hi molta cosa més... arquitectònicament... o en tema diversió.. la veritat és que els tios, pel que de moment he vist... i sempre obert a canviar d'opinió, o si més no matitzar-la, són força plans, freds, i avorridots... espero de totes maneres el torbellí de rauxa llatina que se'ls acosta acabi amb aquest trist comportament per sempre més :-)

Bueno, pels qui no la coneixeu, la noia maca de la foto és la Tiffany, la mossa que m'ha fet venir fins aquí. I el personatge petit amb cara de nen és un nen, realment (actually), i és en Jett, el seu fill... el que porta una samarreta que desapareixerà aviat misteriosament de l'armari, si :-p tots tres, feliçment viurem a la casa de la foto. No és gaire gran però n'hi ha prou i de sobres :-)

Com diu la famosa frase... ai vila quin perill que tindràs dona i fill...
 
 



Us aniré parlant de les seves i nostres aventures ben aviat en les pròximes entregues!! Estigueu atentus a l'aparatu!!

Fins llavors, difruteu molt!



ps... us vull encoratjar molt efusivament a que escriviu comentaris sobre el que dic o sobre el que us doni la gana :-) tb vull saber el que va passant per allà!! Si voleu deixar alguna foto al comentari, envieu-me la i veurem com sa pot fer, aixòs...

ps2.. aquest post l'estic escrivint també des de l'avió... i m'atreveixo a assegurar que, tal com un home del temps mig diria... "cels generalment ennuvolats al sud i centre d'europa, amb anticiclons provinents de les açores que creen una condensació generalitzada a altituds mitjanes, que provocarà un descens de les temperatures inminent a tot el subcontinent". Com que no tinc ni puta idea de metereologia, pot ser que el que hagi dit sigui una barbaritat... En aquest cas...demano pietat i condescendència... i si algú no en té ni idea, creieu-vos-ho i així semblo més llest :-D

El que en realitat vull dir és que vamos, encara hi ha núvols, exactament del mateix pal... i ja fa una hora i mitja que hem sortit... així que entenc que estarem passats els alps..sobrevolant el centre/sud d'alemanya... o porai... no està mal!

ps3.. i ja paro... pq com tots els meus posts siguin tan llargs... 1) us avorrireu de seguida i 2) voldrà dir que jo tb m'avorreixo molt ;-)

Ale, salut!!

ps4.,. aquest el poso per fer el post una mica més llarg.

4 comments:

kiusap said...

iep bert! has arribat ja o encara ets bloggejant a l'avió? per cert, quin privilegi ser el primer comentari del teu blog, a veure si el publicites una mica més : )

records i bona vida a norge!

pd: intentaré descobrir com es fa per enllaçar-te desde el meu blog

pd2: acabo de posar recordar-me la contrassenya de blogger i m'han enviat un mail per a recuperar-la... i en el mateix mail em recomanen el firefox xD

Anonymous said...

Molt bones! Amb una mica de retard des que m'ho vas dir, però ja tinc el teu blog fitxat i afegit el seu marcador, per tal de visitar-lo regularment. Espero doncs que ens expliquis moltes cosetes d'aquestes terres llunyanes. ;)

Salut, company!

Jaume

Anonymous said...

Beeeert!!!

Neeeng!!! Que fa dos dies que vas marxar i ja tinc una buidor a dins que no es passa ni amb els croissants de xocolata! La Silvia em diu que semblo la teva mare, però suposo que ella a parlat amb tu i jo no! Snifff!

Sobretot cuida't molt i esborra aquesta samarreta blanca del Jett, deixa-li la de The Man-the legend...

Quan puguis ens fas una trucadeta amb el teu telf de veu per ip, o ens envies una postal o, fins i tot, un email.

Apa, una abraçada!

Lluís

bert said...

Oh quina il.lusió arribar al meu blloc i trobar tan bonics comentaris!! :-D

Al Carlos: ja he arribat, finalment... i et faig responsable d'estendre la campanya-blog pq el màxim d'éssers humans i no humans el conegui! Bisca!
Segur que no deu ser molt xungo enllaçar blocs.
I clar, blogger és google, arxienemic de microsoft, amb lo qual, a no ser que treguin el google explorer que reventarà amb tot, els hi tira el firefox :-)

Al Xaume: Aqui estic per explicar coses d'aquestes terres, de fet no tant llunyanes... de fet, per mi, estan ben a prop :-P

Al Lluis: Malandrí no te'm fiquis sentimentaloide que poru. Humm... estic en procés de que el cony de telèfon per ip funcioni, ja saps q no sóc el més ràpid per aquestes coses... ehemmm... Mentrestant em conformaré amb una simple i vil conversa missatgera :-p

Ale no us feu mal!!!

Fins aviat!