Wednesday, September 20, 2006

Dono per inaugurat el meu blloc

I després d'aquesta pomposa cerimònia, amb assistència de totes les autoritats, a la que no hi heu pogut assistir, ni vosaltres ni els periodistes, per temes de manca d'acord en drets d'imatge, el meu bloc queda oficialment obert i preparat per rebre estoicament tot tipus d'aberracions!

Loor al meu bloc!!

He vist que puc configurar moltes coses... de fet editar el codi resultant... és interessant.. i potser ho faig... però ara em fa pal... és divertit això dels blocs...

I ara em pregunto, ara que faig el meu debut... això serà una d'aquelles coses que començaré i al cap de 2 setmanes me'n cansaré? -se m'acudeixen uns quants exemples en la meva experiència- o bé canviarà la meva vida de forma radical i em convertiré en un blocmaniac que explicaré fins i tot les més nímies foteses?

I si ens hem de posar filosòfics i anàlegs... per què no fer una analogia amb aquest viatge que emprenc ara... aquest canvi... aquest provar moltes coses noves (com és ara escriure un bloc)... com anirà? És curiosa sempre la incertesa que provoca el futur... Te'l pots imaginar de moltes maneres, però mai acaba passant de cap de les que havies imaginat. Per exemple... estic segur que això de marxar serà una experiènica fantàstica, però no sabria dir COM serà, exactament... i si ho sabés, segurament m'equivocaria...

Bueno... he descobert la sopa d'all també...

El motiu, en tot cas, d'escriure un blog, és que és molt més pràctic (bàsicament per mi, però tb per tots vosaltres, nens i nenes) d'actualitzar i de visitar.. a més que li pots posar fotos i tonteries que mira, fan gràcia.

I ale, ho dono per presentat! Tingueu una divertida estància! No us estigueu de comentar, que si no ho feu, sembla com si m'ignoréssiu més!

:-D

5 comments:

Anonymous said...

Mentida! Com pot estar inaugurat si no hi ha comentaris!??

Ara si que està inaugurat!!

Cuida't :P

bert said...

Bisca !! :-D
Donem per reinaugurat aquest blog, destinat a canviar el destí del bloquerisme. O algo!!

Anonymous said...

Sincerament no he tingut temps (i encara més sincerament ni ganes) de llegir les gigaparrafades que fots nen!! Això sí, de tant en tant miro les fotos i els comentiris :) jeje
El tema de fumar el porto força bé ja que només ho faig el finde o quan sortim de festa. Per la resta tot igual.
Apa nanu! Segueix disfrutant i fins aviat!

Tiffany at Patheya said...

Well, after almost three years, looks like you're sticking to it. Congratulations on reaching your 100th post by the way.

Can I ask why you keep the 'spam' on the first comments page?

bert said...

Thanks for the (a bit late, since we are around 150 already now) 100th post congratulations!
I left the spam on the first one as a museum to the spammer. Remember that I got a blogspot blog just to see how it was, with no intention to use it. And when I came back, they there were. SO.... from then on, no one is allowed, but those ones... are even cute :-)