Thursday, October 26, 2006

Cap a Trondheim falta gent!

Pues no anava a escriure, però mira, he decidit que no fa falta que sigui un rollasso com habitualment, però puc escriure algo curtet!

D'aquí un rato ens n'anem a Trondheim i a Roros a passar el finde. Trondheim està a uns 400 km cap al nord, i és la tercera ciutat de Noruega, universitària, i on esperem anar una mica de festa. És una mica tard per preguntar, però Lluís, tu que vas estar-hi un temps... alguna recomanació? Pel que fa a Roros, és un poble miner de camí cap allà.. tothom diu que és preciós... tot el centre és fet de cases de fusta de l'any de la maricastanya... ja veurem... també diuen que és un dels llocs més freds de Noruega... ehemm...

Parlant de fred... la veritat és que n'esperem una mica... aquesta setmana ja estem a una mitja de 3 graus i cap allà dalt serà menys... així que a abrigar-se toca... però bueno, ja és el que m'esperava quan venia cap aquí, així que no hay dolor!! Anem i dormirem al cotxe, suposo que per última (i segona) vegada aquest any, dins d'uns fabulosos sacs preparats per aguantar fabuloses baixes temperatures, així que esperem no morir congelats.

Aquesta setmana ha sigut especialment normal... un parell de concertillos dins el Rocktober... coneixença més profunda de bars, restaurants i botigues de Hamar... i força relax (ha plogut molt)... avui he corregut (oju!) 10 km sense morir-me (mai hagués pensat que fos capaç de fer una cosa així :-|)... i ara estic baldat, tb he de dir-ho.

Per altra banda, estic molt content pq ja tenim bitllets per els dos pròxims viatges/escapades... del 17 al 19 de novembre anem a Bergen, a la costa oest, a veure l'Anna i el Julian... a part de l'eterna pluja que hi ha allà, tot són bones paraules cap a aquesta ciutat... i del 4 al 11 de desembre ens n'anem a Hongria, Budapest i rodalies, a veure què es cou per allà... sembla ser que farà menys fred que aquí i només estarem a uns 0 graus xD (menudes vacances!).

I aixòs és tot... humm... no tinc fotos d'aquesta setmana... així que us haureu de conformar amb aquesta del rei Nikochan i el seu colega dient hola. Ale!

4 comments:

bert said...

Senyor Ferran Ferran! Más vale tarde que nunca, que diuen!!
He d'aclarar que tampoc us espereu que torni fet un Hulk! Però allò que dius en forma, fa gràcia... l'última època que anava al gimnàs a Barna em solia fumar un piti a la sortida :-D o sigui que és tot un avanç.
Sóc conscient del sopar a ca la Noèlia! Que bé, i quina enveja que faci tant bon temps! Aquí ja tenim un parell de pams de neu avui... je.. je...

Ale pues! Disfruta i passa't per aquí (el blog i/o Noruega) de tant en quant!

Anonymous said...

Beeert,

Potser ja has tornat de Trondhem i Roros... llàstima, jo he estat un parell de vegades. És una ciutat petita, bonica, universitaria... et recomano que vagis al port de pescadors i et pillis unes gambes, estan bonissimes.
A Roros només he estat un cop dormint a una casa de miners i fent una sauna party... :)
Quina enveja!!! Catxes, amb una novia maquissima, viatjan pels puestos... ets el meu heroi, quan sigui gran vull ser com tu.

Una abraçada, ha det bra,

Lluis

Anonymous said...

Vila Vila Vila Vila Vila Vila....
ja m'hepossat al dia (nomes havia de llegir els 2 últims comentaris :P) s'ha de dir que ets molt mes breu.. ole ole...
T'he enviat un mail (al hotmail pk no se on cony he d'enviart el mails) i estic molt interessada en rebre resposta inmediata per tant ja saps a contestar :P
Bsitos per tu, la Tiffany i en Jet.
Patry

bert said...

Bones Lluís i Patry!

Lluis: Ja he tornat de Trondheim! No sé si l'he trobat tan bonica, jo... està bé, si... però a part de zones molt concretes (catedral i voltants... banda dreta del riu...) és força plana... és cert que és petita, i per això la pots explorar bé i tranquilament... i universitària, si! Això li dona força gràcia! Massa tard per la recomanació de les gambes! Però la tindré en compte si hi torno! Vaig menjar un bacallà d'Islàndia que estava ben bo, però!

Per cert... que els ubuntus havíeu de fer una expedició per aquí i veig que es demora eh! I per cert 2, estic molt descontent que no us emporteu el development team per les conferències internacionals i aquestes coses...

Bueno bueno... correm un tupido velo!

Patry! xD Estaràs contenta amb el meu nou post, que supera tots els límits imaginables de llargada! he rebut el teu email i me'n vaig raud i velòs a contestar-lo ara mateix! Al hotmail està bé... el correu de casal no funciona massa bé... així que si em voleu enviar emails... que sigui a hotmail o a gmail :-)

Ale!!