Friday, October 06, 2006

Ohohoi. Ahí seguimos.

Bones de nou a tothom. Algú em preguntava (hola Carme!! :-p) que què faig jo un dia qualsevol a Hamar. Doncs bé... humm... per no entrar massa en detalls, diré que bàsicament menjar, dormir, entrenar i sexe. :-D Que no és mal plan, he de dir. De fet, hem estat parlant amb la Tiffany que exactament és això el que fem, i que hauríem de fer més coses, per anar bé :-) però bueno, són aquests primers dies/setmanes d'adaptació en que m'ho puc permetre.

A part d'això... hi ha un bar que es diu Poesi, que és on solem fer els cafès, que la veritat és q és força acollidor i el cafè és molt bo (si bé et costa uns 4 o 5 euros xD)... El que també hi ha a Hamar són moltes llibreries (el q no sé és si la gent llegeix molt, però el que és llibreries...) a les quals sempre és divertit perdre's-hi... la veritat és que el meu estil de vida ara per ara és força relaxat.. cosa que ja agraeixo i que ja és el que em ve de gust, ara mateix.

M'estic prenent força en sèrio el tema del gimnàs... hi vaig 3/4 cops per setmana i cada dia m'assemblo més a Conan. La veritat és que feia anys que no feia esport decentment i ja tocava. Com sabeu els que ho sabeu, la Tiffany curra en aquest gimnàs, i té dret a un pase gratuït per algú... i como no l'algú sóc jo :-p.. està bé, això. També he començat el tema del yoga, a veure què tal... crec que és algo que li pega força a la meva personalitat, així que m'ho prenc amb una encuriosida expectació.

Pel que fa al noruec, ara mateix estic seguint un extrany mètode per aprendre'l amb relatiu poc temps, mitjançant unes taules a omplir i memoritzar unes quantes estructures bàsiques... estic en procés i si funciona serà tota una revolució en el món de l'aprenentatge d'idiomes (almenys en el MEU món :P -traductores i interpretadores, esteu perdudes :-P-).

Com vaig comentar al passat post, i al final no vaig acabar d'explicar, el cap de setmana passat (i fins avui, de fet), tenim vakt.. què vol dir aixòs... vivim en una caseta (la de la foto de més avall) q està al costat d'un hotel, i hi vivim de gratis sense pagar res (de fet, ni aigua ni llum -i la llum és tremendament cara, aquí-). Us preguntareu... wow!! com és aixòs? Pues el tema és que entre un altre paio que viu de gratis per aquí tb i natrus hem de fer la guàrdia nocturna de l'hotel... i tenir un telèfon al que et poden trucar fora d'hores de recepció i tu has d'atendre i anar-hi (de fet, ella ha de fer-ho). El tema és que entre el paio i nosaltres ens ho muntem, dues setmanes al mes cadascú, per estar a casa de 11 de la nit a 7 del matí. En realitat no és gaire esforç, i et truquen un parell de cops per setmana, o sigui que és un negoci de puta mare.

Per aquest motiu, el finde passat no vam pas sortir per la nit. El que si vam fer va ser el diumenge anar a la propera localitat d'Elverum, on hi ha uns boscs increïbles voltats de riu... i els colors de la tardor són impressionants (i més que ho seran). N'adjunto unes afotos (incloïda la dels bolets per especial demanda de la Tiffany, que li agrada molt, a ella).

El que m'agrada molt d'aquest país (em sembla que ja ho he dit algun cop, això?) és el cel... És impressionant i realment sembla que estigui més aprop. És extrany i us convido a venir i comprovar-ho... també li vull preguntar als que han estat a aquestes latituds si tb ho han notat, això (toni?)... pq realment és espectacular, sembla que se't tiri a sobre.

I paro ja que sino m'eternitzo... i en realitat no hem fet gaire res, aquesta setmana (amb la conya del vakt i q el Jett estava aquí... recomano per cert la peli per nens Cats&Dogs... molt divertida :p).

Aquest finde si que farem algo, que ja us explicaré amb tot detall què serà!

Ale familia!! A disfrutar mentrestant :-P

ps. Ah per cert per cert!! Que me s'oblida!!! Ja tinc billets per venir a Granollers per Nadal! Concretament estaré allà del 21 de desembre al 2 de gener, així que aneu enviant les vostres sol.licituds! Prepareu coses ben divertides!! Gràcies.

Les fotos d'Elverum:




I aixòs és tot ara per ara. Típicament just quan apreti el "Publish" m'enrecordaré d'algo que volia dir i no he dit. Però bueno... ho deixem pel pròxim que he de marxar al gimnàs. Jijiji

5 comments:

Anonymous said...

Eeeeei Bert,

Com estem??? Quina enveja tio!!!
Si, jo he tingut la mateixa sensació les dues vegades que he estat a Noruega... suposo es que als Pols l'atmosfera es diferent.

Per cert, em sembla que hauries d'activar el sistema antiespam. (Diuen que l'AKISMET va bé!).

Una abraçada,

Lluís

marta said...

Vilaaaaa , cert es ke et vaig vendre el primer billet i tambe cert es ... ke t'el vaig portar al restaurant. Pero ... ho sento carinyu la historia de perke estas alla a noruega no la se. Hem fas una intro??

Gracies i regards !!!
marta

bert said...

Pues mola aquest tema del cel.. és una de les coses que més em mola d'aquí, paisatgísticament parlant.

I marta... no saps per què estic a Noruega? :-| clar que ho saps... pel mateix motiu que hi vaig venir el primer cop, pels motius que explico en aquest senyor blog, i per tot el que li vaig estar explicant a l'albert (el teu xicot) per festa major, q no va pas ser poc rato el que vam estar parlant :-P

Anonymous said...

eieieieieieieeee BERT!!!

Ensenya akesta "autocarvana" k tens home!! És una Voyager amb 200.000 kms? Ja tira per akells camins noruegs castigats per la climatologia?
Treu-li la samarreta del madrid al nanu!!

Danielo Sure

marta said...

Jajajjaajjaaaa.... a jo! Només per aixó ???

EL MiSSENGER MUEVE MáS KE DOS CARRETAS

Hayyy les dones!!! que us tornaran boig!!

BE! BE ! Salutacions de l'Albert! (per cert, del meu) marroc l'estat més septentrional del món àrab .

Marta