Friday, May 11, 2007

L'albergínia remolona

Doncs després de desempaquetar i resituar-nos de nou als nostres habituals aposentos, preparant-nos per la dura rutina que ens espera de nou, vam decidir de fer un sopar fabulós a casa, consistent en una deliciosa moussaka -especialitat de la Tiffany-, una magnífica amanida posa-hi-de-tot -especialitat meva-, i un vinaco sudafricà de primera categoria.

Tot enfrascats estàvem amb la preparació, quan la Tiffany es va adonar, per la nostra desesperació, que ens havíem oblidat de comprar albergínies! (ingredient bàsic per la moussaka) Així que agafo el cotxe volant per aprofitar els últims moments d'obertura de botigues en dissabte, i em dirigeixo al CC (supermercat més proper)... descobrint que la zona de verdures està siguent vilment desmantelada per uns senyors operaris, i les verdures apartades en lloc no visible...

Contrariat agafo el cotxe de nou, i em dirigeixo al Coop, uns centenars de metres més enllà del CC, per entrar i descobrir una caixa buida etiquetada com a albergínies. Rient-me de mi mateix, visito dos nous supermercats, comprovant que no ténen albergínies al primer i que acaben de tancar el segon... entro a un cinquè supermercat quan tot just estan tancant les llums, i em diuen que tanquen... però els vegetals estan just a la meva dreta, a l'entrada, i no puc estar-me d'apropar-me i veure si ténen alguna albergínia... a la penombra puc entreveure'n dues... hummm...

Em dirigeixo a la caixera que està recollint, i amb el meu millor somriure i la meva actitud més victimista li explico la meva situació i, enmig d'uns riures per sota el nas, aconsegueixo que em vengui no sols una, sino les dues albergínies!

He aquí jo posant amb el preciat trofeu:


Apalis!!

1 comment:

bert said...

Continuant amb la meva sana costum de no deixar cap post orfe de comentaris, després d'un temps prudencial comentaré que ben content que estava jo, amb la meva albergínia!

:-)