Sunday, November 12, 2006

Post de control

Bueno. Aprofitaré que aquesta setmana no ha passat gaire res (en faig cinc cèntims en un moment) per introduir el novedós concepte del "post de control", segons jo mateix l'acabo de batejar.

Però, per crear expectació ja que de ben segur tots esteu molt i molt interessats en què és això del post de control, i per obligar-vos a llegir els meu llargament famosos totxos, explicaré primer què tal tot i després anem a lo altre.

Coses que han passat... per exemple, els dimarts al vespre, en un bar d'aqui, fan "evening quizzes"... què vol dir això? Tu vas amb el teu grup d'amics (o sol, si vols) i crees un equip... t'asseus a les taules i un paio va fent preguntes al bar i la gent va escrivint les respostes en uns fulls especialment dissenyats per l'event... són 2 rondes de 25 preguntes, al final de cada ronda es reparteixen els fulls aleatòriament entre tots els equips i es corregeix. El que guanya al final té un premi, que és una ronda de birres per l'equip :-P no podria ser d'altra manera. És divertit :-) Hi he anat aquestes dues últimes setmanes amb en Vidar, el tio amb qui compartim el vakt, i els seus amics. Uns tios força macos (i viatjats... segurament per això són macos... pq la gent aquí és ben tancada generalment). Beuen com uns cossacos, he de dir... 3 homenots grossos i rossos (com no podia ser d'altra manera, també :-))... de fet fa dos dimarts crec que vaig pillar la que podríem anomenar torta més grossa des que sóc aquí... 7 o 8 birres grosses sense pietat ni perdó... al quizz, al barça-chelsi i a l'últim concert del rocktober... dia de halloween... el concert per cert va ser curiós... bàsicament pq era en una sala super petita, i el bateria anava amb una bateria ridículament gran... doble bombo, 4 timbales, 2 goliats, un pilot de plats, una calavera de cabra i una pinta a lo bateria de guns n'roses que echaba patrás... i total per utilitzar la meitat mentre feien versions de motorhead :-D va ser bastant divertit. :-)

I bueno... va fent fred.. i ja m'estic acostumant a les típiques coses que passen aquí, com que patines cada dos per tres, o que cada matí has de descongelar el cotxe i raspar tot el gel creat durant la gèlida nit... de moment és fins i tot divertit (sóc un tio positiu, com bé sabeu), però ja veurem què tal en 5 mesos....

Hi ha hagut alguns dies que, a pesar del fred, fa un dia fantàstic, amb un bonic (baix) sol, els quals han sigut aprofitats per explorar les rodalies una mica més... podem dir que ja he estat a la majoria de pobles del voltant, trobant més d'un bonic raconet, típicament vorejant el llac... a veure si al final cau alguna afoto :-)

Què més... exercint de semi-papa, el cap de setmana passat vam ordenar l'habitació d'en Jett, tots 3, que bona falta que li feia, realment! Estem molt i molt contents! :-D

I aquest finde hem anat de sopars tant divendres com dissabte, divendres a casa d'una parella anglesa, devíem ser 10 o 12, i vaig fer algun contacte i vaig conèixer gent interessant, com un parell de directors/productors de TV molt crítics (com tots els guiris :-P) amb noruega i els noruecs :=D Dissabte vam anar a sopar a ca la Mitra i l'Amir, que són una parella que m'agrada especialment.. la Mitra és l'altra profe de yoga al gimnàs, i són tots dos iranians, tot i que fa força que viuen aquí. El menjar boníssim, i la conversa interessant per moltes hores :-)

Ah, una altra cosa! He començat a fer qigong, una varietat del qual és el tai-chi, pq la gent es situï, i la veritat és que m'agrada MOLT, més que el ioga i que tot lo provat de moment. Tracta de control i moviment d'energia, i se'm dóna força bé (si és que aquestes coses es poden donar bé o malament) des del principi... molt interessant!

I per últim, aquesta setmana estarà bastant ocupada... demà dilluns anem a Drammen, la Tiffany ha de donar un parell de classes allà i jo pues m'emplasto... el dimecres a Oslo, a passar el dia (potser al Munch museum? Em guardaré els museus més coneguts per quan algú vingui... Marina? Oscar i Patri?) i al concert d'Slayer i familia pel vespre... i el divendres marxem el finde cap a Bergen, fins diumenge a veure en Julian i l'Anne. Així que espereu que el pròxim post sigui força comepletet :-D

I ara, el control! Bé, em faria molta ilusió saber quanta gent llegeix això, qui, i perquè no comenteu i m'expliqueu coses.. així que convido i demano i encoratjo i exhorto a qui llegeixi aquestes paraules ara mateix a que deixi un comentari, almenys dient qui és! (i si és tímid pot inclús mantenir l'anonimat!). Deixar un comentari és fàcil: Al final d'aquest post i ha un link que posa "X COMMENTS" (on X és un número)... cliqueu-lo, i allà hi ha un espai per posar text que diu "Leave your comment"... escriviu lliurement allà, i un cop acabat, pitgeu "Login and publish" (o "Publish")... la identity pot ser tranquilament "Anonymous".

I perquè no digueu que sóc un rata i que demano per demanar... posaré algun alicient... com sabeu els que ho sabeu, la Tiffany és vegetariana i majoritàriament menjo vegetarià jo, últimament. Com bé sabeu també, sembla que la meva trajectòria automobil.lística té a veure amb vegetals... doncs bé... ara mateix estic pensant en un vegetal... us convido a tothom a que digui un vegetal al comentari... tots els que encertin el que estic pensant jo entraran al sorteig d'un bonic souvenir noruec!! (que no diré per ser més misteriós, però no, ni es diu Truls ni Hilda). I si ningú l'encerta, pues sortejaré entre tothom! Que la casa és gran!! El sorteig es farà mitjançant mà innocent, que serà la d'en Jett... què hi ha més innocent que un tendre infant? Eh? Eh? :-p

Ale pues, espero ansiós l'avalanxa de comentaris!!

Fins aviat!

Les fotos:
titularé aquesta sèrie de fotos, demostrant la meva insuperable originalitat, com algú comenta pels comentaris, "Fotos des de la porta de casa" :-D

34 comments:

kiusap said...

Bones,

ja saps que jo et llegeixo sempre jeje. Ja he vist que has posat els mapes, quina ilu, la gent em fa cas :D

De vegetal, jo m'inclino pel bròquil (alhora i m'estremeixo).

I de la resta, poc a comentar, ara tinc un examen i no se m'acut res original a dir. Bé, això no és del tot cert, tinc algo original i alhora freak ;-) Això del qigong m'ha recordat el nom de Qui-Gon Jinn, el mestre jedi interpretat per Liam Neeson a l'episodi 1 de star wars, el mestre d'Obi Wan Kenobi.

I res més, fi del frikisme i del comentari : )
Taluek!

Anonymous said...

Jo també et segueixo sempre ;-)

Anonymous said...

Pastanaga!!!!

tot hi que estic en desacord amb la teva idea de voler controlar qui llegeix les teves divagacions. La gràcia de fer un blog d'aquests no era....que ho llegeixi qui li vingui de gust???

Nose, és la meva humil opinió!

Salut! i força metall.

Anonymous said...

Es vàlid repetir vegetal? tan es... jo aposto per la col.liflor!! Jejeje. ei, una cosa... SIUSPLAU, ensenya la teva fashion jacket k no me la vull perdre!!!
Em deixaré grenyes i vindré a lligar un ratu. Cap al gener et va bé? frisu per tocar neu, molta neu!!! I fer unes baixadetes per lilehammer (ni puta idea de com s'escriu)
Apa titu a cuidarse i ull amb la carretera!!

Dani Sure

Anonymous said...

pèsol - t'he enviat un mail!
per cert ara resultarà que en bronx es mes hipi que tu! jejeje
Diria que mes aviat a en vila li fa gràcia saber quina gent llegeix les seves aventures, i posa l'alicient del post de control amb dret a sorteig. Jo ho he trobat original i m'ha fet picar i tot :D
Toni

marta said...

pastanagaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nene!!!jajjaja... kee eskee no se ke me passaaa... kuan veig la pastanagaaa jajaja, (it's a joke!!) hey tiuuu ke t' estas convertint en un vikingoooo o ke?? ostres ostresss!
entre els concursos ke proposes i i la de pintes(beer) que deus fer , a + a , rollo playingbeer. huaaaauuuu.
M'alegro ke estiguis be , i ke ens facis participar-hi, molt contenta . Vegetaria? huf huf eske es de xiste! jajaja...
vila-fred-norueg-cotxe-beer-nen + dona- 1/2 vikingo-classes de ioga o similar-Vegetaria... ( amb pinyol petito , hayyyyyyy, no entenc resss .) Pero m'agrada i estic molt happy per tu nene. hayyyyy ke hem toki, ke hem toki, ke hem tokiiiiiiiiiii.

marta said...

canvio , no pensava en pastanagaaa , en cap moment .
canvio ... ha menta !

marta said...

xorrada Aitor menta

Anonymous said...

...pos el primer q m'ha passat pel cap ha estat pastanaga, sí. Després naps.. Però per donar-li més alicient,(i que no resulti tant obscè), canviarem de vegetal i en diré un que encara no ha dit ningú: ESPÀRRECS TRIGUEROS!! (i no s'hi val copiar!;p)

No perdis mai aquesta genuïna capacitat de sorprendre Bert!
Best Regards,
Núria :o)

bert said...

Oscar! No em diràs que si fóssis jo no trobaries molt més divertit trobar-te 10 comentaris en un dia que no pas els pocs habituals :-) Estic molt content amb la idea del post de control, of cursi! :-D

Coses concretes: Dani, si vols venir, digue'm dates i obviament avanti! Toni, he llegit i contestat el mail, digue'm tu algo ara, si bé no veig gaire realista que pugui apuntar-me! Marta: ostres tia, quines coses més rares que dius :-P... I nuria: uau, sé que sempre és una pregunta lletja de fer, però quina Nuria ets? Per molt que intento identificar la teva escriptura no ho tinc del tot clar :-D Espero que estiguis disfrutant de totes maneres! :-)

Ale! Me'n vai cap a Oslo, que els Slayer ja deuen estar per allà! Metaaaall!!

Anonymous said...

Hola albert, sóc un nou lector de les teves vivències en terres noruegues, ahir va arribar a les meves mans aquesta direcció i avui mateix em poso amb contacte amb tu. Veig que et va tot bastant bé per allà dalt, m'ha fet molta gracia llegir tot el que expliques, trobo que es una gran idea això d'internet. No et prometo escriure't cada dia, pero intentaré fer-ho lo més posible. Et preguntaràs qui dec ser, només et diré que aquest carnestoltes m'hauré de buscar una nova parella de disfresa. Per cert està claríssim que el vegetal és el PÈSSOL.

Anonymous said...

mmm quina pregunta més lletja sí... ;P
Núria, per exemple... la que et feia instalar coses per poder fer desaparèixer el messenger en un plis quan estava a HP.
Ara ?? ;)

bert said...

Humm... parella de disfressa... pots ser en Canton, amb qui vaig compartir la meva femeinitat el passat carnestoltes, però el canton difícilment s'enxufa a la internete... deus ser en felix doncs, amb qui vaig compartir fluids i esperances xD juai...!

Nuria! Certament pensava que eres aquesta Nuria :-) però sempre està bé assegurar-se'n i no fer el comentari inadequat! Veus! Que bé això d'obligar-vos a escriure! No pensava que em llegíssis! Quina ilu! :-P Espero que et segueixi anant tot molt bé!

I Carlos per cert: a mi els mapes m'agraden molt :-) Així que ja em pega això de posar-los! Bona suggerència, clarament :-D

marta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
marta said...

bueno no entens ress jejeje doncs a veure ara (potseren Norueg si ke ho entens ???)...

Ikke annet enn JEG ønske fortelle hvilke du selv seg passerer bra gjort og seg frodig. og hvilke ikke glem av der hvor fordel. fortelle hvilke for disse klassifisere du ikke gjør det vite idet fortolke følelsene jeg hvilke bare å bli lighthearted overlappe. mada bortsett fra. fint byes og kysset.

ho has entes ara , potser es bo potser no , es l'ho ke te!

hensyn pass på og kysset !! ;-P

Anonymous said...

Agafem aire pel nas, el traiem suaument. Deixem que el Qi arribi a totes les extremitats i imagineu que floteu.

Ei, què et sembla aquesta presentació de la teva nova "gimnàsia"? Rotllo Qiqong? És que per molt que li pregunti a en Jordi què significa Qiqong, entredre-ho o practicar-ho realment hi has de creure. La veritat és que té coses curioses. Però també això del Taiji està de moda. Els vietnamites el practiquen més obertament, especialment el qiqong (més que els xinesos, ho sabies?) Els xinesos tenen molta vergonya practicar públicament el taiji, o el qiqong.
Aquest any, en Jordi dóna classes de qiqong, perquè ja va acabar el curs de TRESSSS AAAANYS! Anava a Figueres, amb un paio que en sap un huev.

Bé, he volgut fer una mica de trampa (perquè vull que em toqui el premi:)), i he preguntat a en Jordi quin vegetal mengen molt els vegetarians. Ì m'ha dit: senzillament l'enciam.

Doncs bé, en Jordi diu "enciam", i jo he pensat amb les "bledes".

Nosaltres també volem venir, però hauria de ser cap a Setmana Santa (és que ara fa massa fred, i jo i el hiperfred d'aquí dalt no som massa amics). Què et sembla? És molt car tot? Escriu en el proper capítol "en Bert va de compres" i fas una llista de compra i quan et costa cada cosa (rotllo menjar, hotel,..., bé, com viure, o sobreviure, a Noruega).

Per cert, ja coneixes a la Eva Sannum? O la Met Marit? O personatges d'aquests?

Una abraçada i dos petons (a veure si tinc influència per guanyar un premi, je, je:)).

Carme i Jordi

Anonymous said...

que tal els slayeeeeeeeeeeeeeeeeer, sr.controls?????????

Anonymous said...

(Marina al servicio de "Concursos on el premi es algu inutilment inútil", m'encanten)

Quina trompa quina trompa a mi no m'agrada el PABROT!! Alé aquí tens el vegetal... jeje... buenu... a vore... a casa ens tens una mika abandonats nano... t'ha les pires a Bergen i ja no t'enrrecordes ni de trucar a la teva familia... buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... jeje...

Pasat'ho bé, però truca aviat que em de parlar de planes de vuelo i coses per l'estil!!

Petoneeets!!

Anonymous said...

Albeeert!
Jo també segueixo el teu blog i encara no havia dit res, molt estrany en mi!
Jo tb penso que el vegetal és pèsol, tot i que, com q molta gent ja la dit et diré... ALBERGÍNIA!
M'alegro molt de veure que estas bé i del "canvi de vida" que estas fent, senyal que el camí era l'adequat...
aprofita les classes de qigong q, pel q he sentit, es la bomba!
una abrasada gegant i quan tornis x nadal tesperem al potes!

Anna As(bert)

Anonymous said...

Sr. Albert Vila Sayós!!!
molt divertides les aventuretes noruegues, just ahir vaig pensar amb tu veient un dvd q li van donar al david a una festa nòrdica de videoclips de Turbo Negro, Hellacopters, Dimmu Borgir, Nmimic, Lordy, Dark Tranquility... tots disfressats d'aquestes maneres tant estranyes..., quin personal!!!

Jo tb aposto pel PÈSOL, com el mític cotxe!

Un petó i cuida't del fred aquest infernal!!!

Anonymous said...

REFERENT AL L'ESCRIT DEL DIA 15, EL QUAL ET VA FER DUBTAR DE LA MEVA IDENTITAT ENTRE EN FELIX I EN CANTÓN, DONCS T'HAIG DE DIR QUE EN CANTÓN, O SIGUI JO, JA ES CONECTA A INTERNET, NOMÉS DESDE LA FEINA JA QUE A CASA NO TINC ACCÉS, PERÒ BUENO PER ALGO ES COMENÇA. M'AGRADARIA MOLT PUJAR A FER-TE UNA VISITETA, PERO ACTUALMENT ESTIC ESTALVIANT PEL VIATGE A PERÚ, AÍXÍ QUE FINS QUE NO TORNI D'ALLÀ, QUE SERÀ CAP A L'ABRIL O JUNY, NO EM PUC PERMETREM FER CAP VIATGE MÉS.
BUENO CAMPEON, M'ALEGRO QUE TOT ET VEGI AIXÍ DE BÉ, ET DEIXO QUE ESTIC AL CURRO I TINC UNA CUA DE LA HÒSTIA.

bert said...

Ue!
Quina gran ilusió legir tants i tants comentaris! He de dir que, aquests dies, la connexió és una senyora gran merda, amb la qual cosa no puc assegurar la prontitud del meu nou post, que detalla amb pèls i senyals tant el fantàstic concert dels senyors Slayer com el cap de setmana a la fantàstica ciutat de Bergen!
Estigueu atents als vostres aparatus!! (ehemm.. quina frase...)

I també, ben aviat a la vostra pantalla amiga, el desenllaç final del ben preuat concurs vegetàl.lic, que com algú apunta sàviament, té un premi espantosament inútil, però ah! Què seria la vida sense aquestes petites inutilitats? Ah? Ah!

Ale!

Anonymous said...

Holaaa,

a partir d'avui tens una seguidora més.... Davant de l'avalanxa d'opinions vegetals (les hortalisses també compten oi?), jo votaré per la molt nostrada mongeta....

Au, seguirem al tanto dels 'aparatus' !!!

Anonymous said...

Si tiu!! Canton s'ha informatitzat/globalitzat. Ja k marxa al Perú nosta pas malament començar a tocar la webworldwide akesta i així ens donarà senyals de vida com tu fas.

Sobre l`escapadeta cap a les gèlides terres en les que estas ho parlarem kuan vinguis cap aki. Per cert... On vols nar per nadal i cap d'any? XD

Sabies k Bluetooth era un rei norueg? I la tecnologia Bluetooth s'anomena així pq va ser un rei unificador de paisos? com ara amb els mòvils...

Dani Sure

Anonymous said...

Beeeert!!
Doncs jo sóc un fidel seguidor teu, no només pels blogs de deu... ets un semideu, un heroi noruec, un mestre de mestres... quan sigui gran vull ser com tu!

Per cert, des de principis d'octubre jo faig tai xi... m'agrada molt, quan ens veiem ja intercanviarem "energies".

PATATA!

Lluís

Anonymous said...

Com jugues amb la gent! Com fas servir els nostres sentiments! Com pots pensar que només llegim el teu blog si regales coses??? Doncs jo dic ENCIAM jeje... Cuida't company i a la merda el fals metall :D

Anonymous said...

Bones neeen!

Sé que sóc una descastada sin perdón, pendón.. Esperava a tenir més temps per llegir-me el teu blog, i esperava a llegir-me'l a que et conectessis al msn per vore l'adreça.. Total q com fa temps que no ho fas avui m'he decidit a preguntar per ubuntu com era el tema.. i he fet un repàs llarg i ampli a les teves peripècies gèlides! Així que, ara que estic més o menys al dia, aprofito per saludar en primer lloc, per dir-te el tòpic (però sincer) "disfruta l'experiència", i per anunciar que he assolit la missió permanent de l'equip de producció: marxar més lluny de girona!! :) No sé si ho saps ja, però t'ho havia de dir: he obert el camí, jojooo. Tampoc et pensis que és una farra constant, però també hi té a veure que era ginebra, i ja se sap que els suïssos no són precisament l'alegria de l'hort! T'escric més extensament en una altra ocasió. So, keep in touch. Kisses from the comptal city,

albin

Anonymous said...

uups, m'he deixat el PORRO... Se'n fan uns purés exquisits :P

albin

marta said...

Jo, a patir d'ara nomes ho llegeixo... si hem regales koses !!! jejeje si no, no ! a la!
;-PPP! es l'ho ke te!

Anonymous said...

uau! Aqui batrem el record de comentaris!
Anem a pams!
Marta, per comensar, crec que no entenc casi ni un borrall del que em dius en noruec xD pero es que no estas dient que et dius Marta i que ets de Granollers, jos! Que el meu nivell es basic encara!!
Leia! Benvinguda! Se't desitja una llarga i placentera estada!! :-D

Canton campio! Aixi es segur que te'n vas a Peru? Ole ole! Ja m'explicaras amb detall el mes que ve!!

A tots els que comenten sobre el qigong, la veritat es que si que mola, us animo a tots a provar-ho, amb paciencia!

Humm!! Alba!! La envidia sana me roe y me corroe!! Conque vas anar a Ginebra!! Jos! Ja podiem haver fet la conferencia un parell de mesos abans! Me n'alegro per tu i de veure que el sector de produccio surt del seu inmerescut ostracisme! :-D Els freaks hi van anar, tambe?

Dani... on vull anar per Nadal i cap d'any? Humm... saps que soc un tio obert a propostes... mentre tingueu en compte que el dia 2 a les 6 de la tarda pillo un avio, jo, em podeu portar on vulgueu, per cap d'any!

Carme per cert! T'escriure la "cistella de la compra" un dia d'aquests, pero he d'avisar a tots els que ho penseu, que setmana santa no es un bon moment per venir, ja que si tot va be no hi sere, per aqui, me n'anire a escapar dels ultims coletazos de fred a les boniques platges sudafricanes... ehemm... :-D

Com ha anat la conferencia, Ubuntus, per cert? Exitosa? Expliqueu-me una mica que n'hem tret, d'aqui...

I em piro pq estic al pc del gimnas i hia una cua forsa xocant de penya esperant enxufar-se a la internete! La conexio a casa segueix sent lamentable!

Au! Fins aviat!!

I a disfrutar!

kiusap said...

no tio, els freaks ens vam quedar aquí solets (bueno, amb la janira), fent unes partides al unreal tournament de tant en tant (però no li diguis a ningú!) ;-)

Anonymous said...

Bona nit Albeeert.

La teva mare ja m'ha dit que el dia 22 véns per Catalunya (vés a saber on et portaran els teus amics pel finde (finde año, vull dir, ja, ja).

Jo espero amb molta impaciència les fotos de Bergen, i em tens aquí enganxada, cada nit, obrint l'internete, i... Ostres, avui tampoc hi ha fotos. Ooooh! (Ei, és mentida, només hi ha una veritat: VULL VEURE FOTOS DE BERGEN).

Bé, com que veig que la teva aventura va per temps, ... per molt de temps, espero que ens poguem veure alguna estona. És a dir, guarda un intèrval de temps de la teva estada i apunta a l'agenda: trobada relámpago amb la meva cosina.

Ei, el joc encara està obert o ja hi ha un guanyador del regal hipotèticament inútil? O guardes la teva rentreé per proclamar el guanyador... Estaria bé que ho publiquéssis al teu bloc, no? Així quedarà per la posteritat. O el pobre guanyador podrà exposar la seva rèplica...

Segur que tot ja ho has pensat. O sigui que, apasiau.

(Ei, guardo un petonet i una abraçada per quan vinguis).

Carme

Luís said...

Esta foto tem um lindo por do sol.
Abraço,Luis.

Anonymous said...

Conyes! Un espontani! Que guai!
Um abraço para voce também! :-)